Grywamy Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Na ratunek Khorinis (demo)
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Pon 29 Mar, 2010   


Witam;]

Co do modeli to możesz mi powiedzieć dlaczego ich nie widać w grze? Hę?

Bo patrz się, model 3ds wpakowywuje do meshes a teksture do tekstures/items
I dodaje to do przedmiotu.
I przyzywam to kodem a tu nic nie widać, tylko jest napis.
Ehhh...

Na razie prace są chyba przerwane bo święta...
XDDD
_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Pon 29 Mar, 2010   


to że nie widać to pewnie wina skali ściągnij anim8or i zmień na jaką chcesz :)
_________________

 
 
 
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   


A możesz ty to zrobic? Bo ja mam dużo roboty przy skryptach, nasz level desinger jest chory, nie ma kto robić.
Ty to przeskaluj, jedzenie takie jak w gothicu skala,
palisada taka jak w gothicu skala
reszte dasz radę. Jakby ci się chciało to zrobił byś też nową broń??
Miecze jakieś lub topór, jak ci się będzie chciało...
_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   


mogłeś trochę wcześniej napisać , teraz będzie to długo trwało ...... ale może się uda .
_________________

 
 
 
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010   


Musi się udać.

Teraz podam kilka informacji o tym modzie:
Nazwa: Na ratunek Khorinis (demo)
Platforma: G2NK
Wstępna fabuła:
Akcja modu toczy się w Khorinis. Bezimienny po zabiciu smoka ożywieńca wraca do portu. Po krótkiej rozmowie z Girionem dowiaduje sie o orkach płynacych do portu w Górniczej dolinie.
Mamy powiadomić o tym Lorda Hagena. Wyspa jest zagrożona atakiem orków. Najemnicy na swojej farmie bronią się jak mogą. Do klasztoru przybyła grupa paladynów, nad którą dowództwo objął Sergio. Farma koło przełęczy została zdobyta przez orków.
Tak jak inne mniejsze obozy ludzi. W mieście grupka ludzi zbuntowało się przeciwko paladynom. Nie wiadomo jednak co się z nimi później stało. Jako bohater mamy pokonać najeźdźcę i rozwiązać problemy miejscowej ludności.


- fabuła nawiązuje do fabuły gothica
- miecze magiczne
- nowy potwór
- nowe bronie
- ciekawe questy
- jeden nowy obóz
- nowe itemy
- czas gry około godzina ( jeszcze nie wiadomo ale tak przewiduję, [ a to jest wersja demo] )
- premiera, to nie jest przewidziane, nie odemnie całkowice to zależy tylko jeszcze od innych osób, ale możliwe że za 2-3 tygodnie jak dobrze pójdzie. Jeszcze będą betatesty.
To jest info o modzie. Screeny będą za tydzień (prawdopodobnie).
Pozdrawiam. ;)
_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010   


no i spox postaram się te modele do soboty przerobić , a co z resztą ?
_________________

 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010   


Mam modele !
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---

mam nadzieje że teraz pójdzie szybciej :)
sprawdzałem u siebie i wszystko OK .
_________________

 
 
 
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Nie 11 Kwi, 2010   


Ok:) Zobaczę jak pójdzie, może uda się coś zrobic teraz. Mówię, że za 2-3 tygodnie ponieważ muszę się uczyć na karte motorowerową./ :) Ale mod wyjdzie na 100%
_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Nie 11 Kwi, 2010   


hehe aż tyle się uczysz na kartę XD ja się w ogóle nie uczyłem a testy zdałem , ale nie mam pojazdu hehe
ważne że wyjdzie cóż poczekamy :-D
_________________

 
 
 
driver 
Użytkownik
hello world .. hehe


Pomógł: 2 razy
Posty: 50
Wysłany: Pon 12 Kwi, 2010   


Ale ten mod to na serio ?
co to w ogóle ma być ?
jeśli dodaje nowe misje itp to kiedy wyjdzie ?
i na jakiej podstawie jest tworzony ?
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Wto 13 Kwi, 2010   


Tak , wszystko zależy teraz od Gorana kiedy wyjdzie , będzie wprowadzał dodatkowe misje i kilka przedmiotów .
Pozostaje czekać :-D
_________________

 
 
 
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010   


Joł dobrzy ludzie. Teraz podam screeny z moda. Można komentować. Dla osłody dodam, że dzisiaj zrobiłem theenda czyli dialog który kończy grę. I zrobiłem pobocznego questa.

Na ratunek Khorinis

Modyfikacja do Gothic 2 : Noc kruka.

Fabuła:

Akcja modu toczy się w Khorinis. Bezimienny po zabiciu smoka ożywieńca wraca do portu. Po krótkiej rozmowie z Girionem dowiaduje sie o orkach płynacych do portu w Górniczej dolinie.
Mamy powiadomić o tym Lorda Hagena. Wyspa jest zagrożona atakiem orków. Najemnicy na swojej farmie bronią się jak mogą. Do klasztoru przybyła grupa paladynów, nad którą dowództwo objął Sergio. Farma koło przełęczy została zdobyta przez orków.
Tak jak inne mniejsze obozy ludzi. W mieście grupka ludzi zbuntowało się przeciwko paladynom. Nie wiadomo jednak co się z nimi później stało. Jako bohater mamy pokonać najeźdźcę i rozwiązać problemy miejscowej ludności.

Kto zagra w tego moda może liczyć na wiele różnorodnych niespodzianek m.in.:
Kilka nowych zbroji. Ciekawe questy, ale także niesamowite bronie.
Jeden nowy obóz oraz inne lokacje. Wiele nowych NPC-ów. Dużo walki i możliwość werbowania pomocników. Miecze magiczne. To co pokazałem jest ułamkiem tego, co jest gotowe. Kolejna porcja screenów za niedługo. Trwają przygotowania do betatestów dema.
Trwa nadal nabór do mojego teamu: http://themodders.org/index.php?showtopic=8968
Osoby, które pracują nad modem: Goran, Hunn, przemetrzynascie, Art22pl

Screeny:


http://img707.imageshack.us/i/screen1wor.jpg/
http://img517.imageshack.us/i/screen2rm.png/
http://img63.imageshack.us/i/screen3xn.png/
http://img199.imageshack.us/i/screen4ug.png/
http://img535.imageshack.us/i/screen5q.png/
http://img641.imageshack.us/i/screen6n.png/
http://img16.imageshack.us/i/screen7v.png/
http://img301.imageshack.us/i/screen8s.png/
http://img688.imageshack.us/i/screen9r.png/
http://img191.imageshack.us/i/screen10y.png/


Komentować!
_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
BytX 
Użytkownik
Hardcore

Pomógł: 2 razy
Posty: 65
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010   


coooooooooooool! Fajnieeee!


ekhem...

Może ja? Mam mało czasu, nie umiem robić modeli\modó,w ale mam głowe od wymyślania dialogów broni itemków itp.

Daj gg to może pomoge.
_________________
http://www.steampowered.com/ati_offer1a/ -Karty ATI
http://www.steampowered.com/nvidia/ - Karty Nvidia

Mój nick- BytX_PL
Ulubiona mapa - dm_runoff
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010   


spoko tylko co z nowymi modelami działają ci , skala jest dobra ?? pisz jak coś to pomogę i mam pomysł na nowy duży miecz co ty na to ?
_________________

 
 
 
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010   


Spoko, tylko musiałbyś go zrobić XD
Napisałem ci na GG bo mi net kiepsko chodzi.
_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: