Grywamy Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Na ratunek Khorinis (demo)
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Sro 02 Gru, 2009   Na ratunek Khorinis (demo)


Każdy kto umie robić mody do Gothic 2 Noc Kruka może ten mod zrobić. Art, tobie już pisałem wcześniej żebyś robił tego moda ale czasu żeś nie miał. Może teraz byś go robił.
Nie trzeba dodawać nowych pancerzy, rzeczy, broni tylko nowe questy. W grze można też umieścić reklamę forum. Także myśle że warto. Oto opis :

Akcja tego modu zaczyna się w piątym rozdziale gry, kiedy to nasz bohater wraca z górniczej doliny. Lord Hagen chce uratować ekspedycję i wyrusza do starej kolonii karnej. Nasz bohater mu pomaga wykonując nowe questy :
1. Zapasy dla paladynów.
Mamy wybrać się na farmę Akila i Lobarta po żywność oraz do rybaka Farima po ryby. Lobart daje nam mięso i chleb (20x) a Akil szynkę i ser (20x). Farim daje nam ryby (15x). Po zebraniu zapasów idziemy do Hagena oddać mu te rzeczy. doświadczenie +1000.
2. Mikstury dla straży
Andre każe nam iść po mikstury lecznicze do klasztoru. Strażnicy miejscy mają bronić miasta podczas nieobecności paladynów.Oni nie mają run leczenia. Idziemy do Goraxa po mikstury (20x).
Dajemy je Andre. Doświadczenie + 500
3. Pomoc Sergia
Gdy powiemy Goraxowi o planie Hagena każe nam powiadomić o tym Sergia. Paladyn chętnie się z nami zabierze. Mamy odprowadzić go do miasta. Doświadczenie + 500
4. Wymarsz paladynów.
Gdy Sergio będzie już w mieście to wraz z paladynami ( Sergio, Albrecht, Ingmar, Cedrik, Hagen i reszta paladynów z górnego miasta )wyruszamy na przełęcz. Droga jest długa.Spotykamy na niej małe grupki orków , a przy wejściu na przełęcz herszta z dość dużą obstawą. Spokojnie sobie z nim poradzimy bo pomoc dla nas jest liczna. Doświadczenie + 2000
5. Oczyszczenie przełęczy.
Ruszamy dalej, do górniczej doliny. Na przełęczy jest dużo orków. Wybijamy wszystkie i wchodzimy do starej kolonii. Doświadczenie + 500
6. Wiadomość dla Garonda
Gdy dojdziemy wraz z wojskiem do mostku koło rzeki w górniczej dolinie Hagen każe nam użyć teleportu do zamku i powiadomić Garonda że jest już w górniczej dolinie i że są już bezpieczni.
Doświadczenie + 200
7. Wiadomość dla Marcosa
Podobnie jak z wcześniejszym zadaniem.Armia będzie czekać koło mostku a naszym zadaniem jest powiadomić Marcosa że przybyły posiłki z miasta. Foświadczenie + 200
8. Walka z orkami
Idziemy koło zamku z paladynami i walczymy z orkami. Gdy przejdziemy sie koło zamku i wybijemy orków Hagen będzie chciał znaleść rudę. Mówimy mu że złoża się wyczerpały. On w to nie wierzy.
Przekonujemy go aby pożyczył nam statku aby zabić władcę smoków na dworze Irdorath. On nam pozwala i kazuje nam wrócic po niego i rudę dla króla. Hagen z paladynami zostaje przed bramą zamku. Doświadczenie + 3000

Zmieniłem plan tego moda XD
będzie mówił o tym jak bezimienny po powrocie z dworu irdorath i zabiciu smoka wraca do Khorinis i pomaga ludziom ostatecznie pokonać orków :]
questy będą podobne ale troche zmodyfikowane.
główne postacie w tym modzie to : Lord Hagen, Garond, Girion, Andre i nasi przyjaciele.
_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Sro 02 Gru, 2009   


dobra ale po świętach i potrzebne programy poszukaj jakieś ja załatwię se g2 bo gdzieś mam tylko nie mam dodatku NK :/ ale może mi kolega pożyczy : :shock: więc jest nadzieja a jeśli nie to możemy całkiem nową grę zrobić ja bym ci wysłał linka z darmowymi modelami a i questy te same by były tylko wtedy całą fabułę od nowa trzeba robić ale wtedy to my decydujemy o możliwościach i grafice no o wszystkim w grze , więc jak chcesz .
 
 
 
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Czw 03 Gru, 2009   


Może być po świętach, mi to obojętne. Premiera Arcania : a Gothic Tale się przesunęła.
Nowa część Gothica wyjdzie za dwanaście miesięcy. W Zimie 2010 roku. Także do tego czasu być może się wyrobimy. Programy potrzebne do modowania dam na FILE UP.
Możesz ściągnąć. Lepiej zrobić dobrego moda ( tak jak tego patcha do G3ZB ) niż kilka mniejszych gierek. Ale oczywiście ci się nie narzucam, rób kiedy chcesz i jak chcesz.
Ale jedno ci powiem. Jak ten mod wyjdzie to będzie najlepszy ze wszystkich do G2NK.
Mam jeszcze pomysł na drugiego moda ale dopiero będziemy go robić jak tego skończymy.
Będzie opowiadał o ataku najemników na Khorins. Też będzie fajny. Mam nadzieje że masz już jakieś doświadczenie w tworzeniu modów do G2NK.
Pozdrawiam, Gor@n.

[ Dodano: Czw 03 Gru, 2009 ]
Mam kurde pomysła xD
A może by zrobić zapowiedż tego moda na youtubie na filmiku :?:
To by było tak.
Nagraj głos Lorda Hagena jak mówi :
Jeżeli Garond nie potrafi uporać się z tą sytuacją to sam się tym zajmę.
Żadna banda orków nie stanie mi na przeszkodzie.
Powiadomiłem już moich ludzi. Zabieram ich wszystkich. Na straży statku pozostana nieliczni wartownicy. Pora by ktoś wreszczie rozprawił się z tymi orkami.

Podczas tego głosu puść muzykę Sabato - The price of mile lub Cliffs of gallipoli
potem jak oni stoją ci rycerze przed tym pomnikiem.
wtedy puść napisytylko takie wyrypiste :
Mod '' Odsiecz Hagena '' powstanie zimą 2010 roku itd. wiesz co napisać . ttylko napisy muszą być wyrypiste.
Może trzeba nasze studio nazwać jakoś ??
pomyśl nad tym .
_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Czw 03 Gru, 2009   


Żeby filmik był musi być chociaż 20% modu zrobionego .
 
 
 
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Nie 13 Gru, 2009   


Art, grałem sobie dzisiaj w gothic2 i dla sprawdzenia póściłem jednego rycerza na orków i ten rycerz zginął po paru ciosach dwóch-trzech elit a jednemu elicie zabrało to tylko 1/2 HP.
TYCH ORKÓW JEST ZA DUŻO !!!!!!
Ci rycerze nie mają szans w pojedynkę, chyba że będą używać magii. Jak będzie na nich lecieć 5-7 orków w tym 4 elity to grupa rycerzy zabije ich z świętej strzały. I tyle.
Ale jak wpadną w taki wielki obóz nie obejdzie się bez walki a wtedy KAPUT xD
Więc trzeba rozdzielić orków na mniejsze po 3-4 orków w tym 1 elita i wtedy mogą być w małej odległości.
Nasz bezi będzie musiał lecieć pierwszy i pozabijać szamanów. Jak paladyni będą wychodzić z miasta to masz zrobić na drodzie rozstawić 2 orków w dużej odległości a przy przełęczy herszta z paroma szamanami.
OK :?: :?: :?:
_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Nie 13 Gru, 2009   


sam G2 czy z NK ale OK
 
 
 
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Pon 14 Gru, 2009   


art22pl napisał/a:
sam G2 czy z NK ale OK

Ja mam gothic2 a moda się musi robic w nockruka, a tam orkowie są jeszcze trudniejsi XXD
Masz już noc kruka ??:)
Jeśli masz to możemy zaczynać pracę nad modem '' Na ratunek Khorinis ''
Questy miałeś już wcześniej napisane, a może bym coś jeszcze wymyślił. ;]
nara ;)
_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
  
 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Pon 14 Gru, 2009   


ee to nic nie rozumie masz samego G2 a chcesz robić moda do NK przecież nie wejdzie do samego G2 .
 
 
 
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Wto 15 Gru, 2009   


Kurde ty mnie nie rozumiesz :)
Ja mam noc kruka i samego gothic2 zainstalowane obydwie wersje XD
Ale grałem se w gothic2 i to zauważyłem co wcześniej napisałem ;]
Ale mody da się robić na nockruka. Pytam się Ciebie :
Czy masz już zainstalowane Gothic2nockruka na kompie i czy już zacząłeś robić tego moda ??
2 pytanie :
Czy masz może jakiś poradnik podstawy moddingu do gothic2nockruka, jeśli tak to prześlij link OK ???
Pozdro ;) :-x :-x :-x
_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Czw 17 Gru, 2009   


Jeszcze nie mam NK nie było mnie w sql a jak chcesz możesz sam próbować może zrozumiesz :) co do poradnika najlepiej samemu ściągnąć program i sprawdzać po kolei co do czego .
_________________

 
 
 
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Pią 18 Gru, 2009   


no to tak :
Bezimienny wraca z Dworu Irdorath do Khorinis. Jego przyjaciele : Gorn, Diego, Lester, Milten, Lee, Lares, Angar, kapitan Jack i paladyn Girion są z nim. Akcja modu zaczyna się rozmową w porcie z paladynem Girionem.
Mówi o tym że Lord Hagen na nas na pewno czeka, że widział w oddali galery orków na morzu zmierzające w stronę Khorinis. Po rozmowie z paladynem rozmawiamy z przyjaciółmi. Następnie idziemy do Lorda Hagena.
Rozdział 1 zaczyna się po rozmowie z Girionem. Hagen jest na nas wkurzony że zapieprzyliśmy mu statek, ale jego złość powoli mija gdy dowiaduje się że główny przeciwnik ( smok ) nie żyje. Natychmiast mówimy mu o orkowych galerachnadpływających do Khorinis. cdn. XD

[ Dodano: Sob 19 Gru, 2009 ]
Hagen nam mówi że wyruszyłby do GD ale nie mógł bo za dużo orków.
Chwilowa przerwa bo skończyły mi sie pomysły XD

[ Dodano: Nie 20 Gru, 2009 ]
Art22pl rób narazie do tąd co napisałem. Trzeba zmienić położenie wszystkich NPC. Także roboty w hu... i jeszcze troche :) Najemnicy muszą być ustawieni bliżej dworu i ciaśniej. Magowie w klasztorze mają być przed Pyrokarem stać a przed klasztorem nieliczni nowicjusze. Wejście do Jarkendaru będzie zablokowane ( wogóle go nie będzie ) bo orkowie już go zdobyli. Przed ruinami portalu ustaw wielką grupę orków a poratl zablokuj kamieniami :] w mieście portowym zmień ustawienie obywateli, żeby więcej było ich w domach. Niebo zmiń na taki mroczny kolor. (ciemny). Farmerów ustaw w domach na farmach. W wieży Xardasa i przed wieżą ustaw pare demonów. Khorinis teraz to niebezpieczne miejsce. Wszędzie pełno orków. Ale nasza postać jest mistrzem walki ( koniec gry gothic2nockruka). Przed farmą onara i na polach ustaw orkowych zwiadowców a przed przełęczą duży obóz [ tylko nie przewal XD ] Paladyni mają stać tak samo jak po zakończeniu G2.
Questami się zajmiemy póżniej [ być może zmienimy tytuł gry xD ] jak zrobisz otoczenie całe. OK ???

[ Dodano: Wto 22 Gru, 2009 ]
W związku z tym że w tym modzie nie będzie jarkendaru to zrób koło tych piramid bardzo dużo orków i zamuruj portal i zostaw koło niego listw którym saturas napisało tym ze orkowie przejęli jarkendar . zanosimy ten lista Vatrasowi. OK ??? :?: :lol: [/i]

[ Dodano: Wto 22 Gru, 2009 ]
;-) Oto nowe questy xD zrób je a potem bedziemy myśleć co dalej ale oczywiście zrób to co wcześniej pisałem :D a więc do roboty xD Będziesz robił 50 na 50 z Za mieczem PL tam tesz ci dałem questy xP

MOD G2NK.rar
Pobierz Plik ściągnięto 1139 raz(y) 1.08 MB

_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Nie 27 Gru, 2009   


kurde wiem :-D ale nawet 2 projekty na raz idą wolno i jeszcze w dodatku święta , jeśli znajdę czas obiecuje że się za to wezmę musisz być cierpliwy ;-) .
_________________

 
 
 
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Sro 30 Gru, 2009   


Yo. Ja mam problem, usuwałem tych niepotrzebnych NPC i ich dialogi. W samym tym niby spolszczeniu [którego nie ma]. Potem zamieniam w G2MDK [content i system] .Zamieniłem a tam to samo, te NPC co usunąłem dalej tam są. I ich dialogi też. W dodatku to spolszczenie nie działa, bo nie ma nic po polsku.
A bez tego nie ruszymy. Nie wiem co dalej, w spacerze nie wiem jak zmieniac otoczenie, chyba też potrzebuję spolszczenia. Ale ważniejsze jest spolszczenie do skryptów. A, i najgorsze. Zmieniłem coś w jednym NPC i dodałem . Włączyłem grę. Gra się nie włącza tylko pisze że błąd jest jakis w skryptach, pisze nr linijki.
Ale nie wiem w jakim NPC jest błąd i jaki to jest błąd xD. Także nie wiem co dalej.
Na GG pisałeś że wiesz jak zmienic rozpoczęcie gry i jka dodawać drzewa. To nie wiele pomoze jak ciągle będą błędy. Potrzebne jest spolszczenie. Te dzrzewa dodajesz w spacerze?? Bo też potrzebuje spolszczenia, ponieważ niemieckiego nie rozumiem. :evil: Utknęliśmy Art, w wielkim gównie :-? .
_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Czw 31 Gru, 2009   


u mnie też nie działa w PL tylko GER i do kitu dobrze że obrazki są to się połapałem wiem tyle
-jak przesunąć postać , dom , drzewa itd
-jak dodać rośliny itp
-jak zmienić start gracza
no i na razie tyle mapę zapisałem ale jeszcze nie testowałem jak daję test w spacerze to działa dobrze :)
nie wiem co do questów ..........
_________________

 
 
 
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Czw 31 Gru, 2009   


A możesz napisać jak dodać namioty orków i takie ogrodzenie, jak w GD mają te obozy z kopalnią [takie drewniane]. A , i wogóle napisz jak to dodawać w spacerze. OK?? Bo do spacera jest spolszczenie tylko nie wiem gdzie xD A i to spolszczenie do tych skryptów by sie przydało :D . a te postacie przenosisz w spacerze myszką tak jak przycisnij, przenieś, upuść?? :lol: :?:
Napisz jeszcze jak zmienic początek gry.
_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: