Grywamy Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Za Mieczem PL
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   Za Mieczem PL


Szykuję nową grę nowy projekt i silnik jest to gra 3d grafika w miarę dobra po to by każdy mógł zagrać oczywiście nie każdemu na wysokich detalach pójdzie w tym mi ;) ale się tym nie przejmuję gra podobna do gothic ! gracze z 256 mogą ze spokojem zagrać .

Ankieta głosować !!!! - wejdź

Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---


Strona projektu !! - www.zamieczem.za.pl

b._miecz3.jpg
za mieczem
Plik ściągnięto 67716 raz(y) 54.8 KB

 
 
 
Marcos 
JrAdmin
Bo tak już jest ...


Pomógł: 4 razy
Posty: 251
Wysłany: Wto 16 Cze, 2009   


O kurde ... Kozak będzie :D
_________________
"Ja zawsze mam rację. Raz mi się wydawało, że nie mam racji, ale okazało się że byłem w błędzie."
 
 
 
BytX 
Użytkownik
Hardcore

Pomógł: 2 razy
Posty: 65
Wysłany: Nie 04 Paź, 2009   


Jakie Postępy???

No tu jest ładna Grafa nie ma co!!
_________________
http://www.steampowered.com/ati_offer1a/ -Karty ATI
http://www.steampowered.com/nvidia/ - Karty Nvidia

Mój nick- BytX_PL
Ulubiona mapa - dm_runoff
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Nie 04 Paź, 2009   


na razie 44% bo robię terminatora ma 55% hehe ;)
 
 
 
Malaczek 
Pomocny użytkownik

Pomógł: 1 raz
Posty: 111
Wysłany: Sob 12 Gru, 2009   


A będzie możliwość chowania broni, bo na screenach coś nie widać.
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Nie 13 Gru, 2009   


tak screeny są z gamemakera ale nie wiem czy nie przechodzę na blendera do 3D jest lepszy od GM :) chociaż
GM ma więcej możliwości .

Zobaczę co z GM 8 tylko szkoda bo Blender darmowy :)

PS : Jednak GM zostaje blender jest dobry ale na pc z 128 mb karty nie wczytuje tekstur i roznosi grafikę , a u kolegi na GF 9600 GT 512 mb zacinało FFootballPL dopiero po ustawieniu zgodności było dobrze .
 
 
 
Malaczek 
Pomocny użytkownik

Pomógł: 1 raz
Posty: 111
Wysłany: Nie 13 Gru, 2009   


art22pl napisał/a:
tak screeny są z gamemakera ale przechodzę na blendera do 3D jest lepszy od GM :)

O to wyślij mi linka :)
 
 
Marcos 
JrAdmin
Bo tak już jest ...


Pomógł: 4 razy
Posty: 251
Wysłany: Pon 14 Gru, 2009   


A co do tych gości na gm clan, to jednak lepiej zrobisz, jakbyś dopracował teksty i interpunkcje w tekstach.

A i że trawa tak rośnie w rzędach :D Możesz zrobić linijke ustawienia tej trawy np:



(tzn nie wiem jak tam wygląda ustawianie objektów)

(musiałem dac SS bo spacji nie było widać)
_________________
"Ja zawsze mam rację. Raz mi się wydawało, że nie mam racji, ale okazało się że byłem w błędzie."
 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Pon 14 Gru, 2009   


co do interpunkcji to im się coś pomieszało bo błędów nie ma tylko brakuje przecinków XD co do trawy to było ustawienie dla testu a poza tym to już nie aktualne nie wiem co im napisać bo zmieniam silnik na blendera .
 
 
 
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Sob 19 Gru, 2009   


elo;]
Arttie chciałeś fabułę to masz, bo tamta co była prawdopodobnie byłaby strasznie nudna...
Dodam mapę świata i opowiem jak to się przedstawia. Nazw nie mam jeszcze wymyślonych, a główny bohater będzie narazie bezimienny XD , gdzie bedzie nazwa kraju, miasta, imion będe wstawiał XXX, niektóre imiona mam wymyślone.
To tak :
Królestwo XXX, którym rządzi król XXX jest zagrożone atakiem barbarzyńców z północy. Władca nie zna powodu ataków plemion. Wysłał swoich ludzi do krainy XXX ( chodzi mi tu o coś podobnego do nordmaru z g3)
którymi dowodzi Hector. Ta grupa ludzi ukrywa się na północy krainy XXX i obserwuje barbarzyńców.
Jednak barbarzyńcy złapali jednego szpiega i obstawili przełęcz do krainy XXX.
Są dwa miata oprócz stolicy. jedno jest portowe a drugie leży blisko przełęczy i jest narażone na ataki barbarzyńców. Są jeszcze farmy na której rolnicy chodują owce itp. Jeszcze są chatki myśliwych .
Jest jeszcze wielki las w którym ukrywają się bandyci.
Główna fabuła :
Na dworze króla XXX spotykamy pewna osobę a mianowicie kapłana XXX, doradcę króla.
Gdy bedziemy już na północy idziemy do obozu szpiegów, po wykonaniu questów dowiadujemy się od Hectora że aby wejść do obozu barbarzynców i spotkać się z ich wodzem Rethonem tzeba mieć pancerz barbarzyńcy, gdy taki zdobędziemy to strażnicy nas nie wpuszczą. dowodza może wejsc tylko osoba o wyższej randze. Aby ją zdobyć musimy nawet walczyc z żołnieżami króla. ale można wyjść z tego pokojowo np. przekonać żołnieży aby wrócili itp.
Gdy dostaniemy się do Rethona to spytamy się go dlaczego atakuje królestwo XXX.
On na to mowi że zabrali mu amulet XXX który jest jesgo głównym zródłem potęgi. Idziemy do króla i mowimy o tym . on nato mówi że np.2 dni temu ktoś też mu ukradł amulet XXX (inny) i podejżewa o to swojego doradcę kapłana XXX który gdzieś zniknął. Dzięki temu tym amuletom mógł zdobyć wielką potęge.
Szukamy go, idziemy koło farm i rolnicy mówią że go widzieli jak szedł na południe. Idziemy tam, widzimy jaskinie, wchodzimy a tam są tylko strażnicy kapłana a jego samego tam niema. Mówimy o tym królowi.
Król nam kazuje iść do miasta portowego, może tam ludzie coś zobaczyli. Idziemy tam. Tam ktoś nam mowi że kapłan szedł z dwoma strażnikami do jaskini na wybrzeżu i odtąd dzieją się tu dziwne rzeczy, z jaskini wydobywają się odgłosy. Idziemy tam i zabijamy dwóch strażników i walczymy ze smokiem. Następnie gadamy z kapłanem o tych amuletach i go zabijamy. bierzemy amulety. oddajemy je krolowi i Rethonowi jednak uważają że ich moc znikła. uważają ze ich moc została wykorzystana do przyzwannia czegoś potężnego. Za chwile do króla przybiega żołnież i mówinam że w mieście koło przełęczy grasuje jakaś bestia. Szybko tam biegniemy. W mieście grasuje demon ognia. zabijamy go. w kraju teraz panuje spokój. xD
Questy poboczne : Zabić bandytów w wielkim lesie, walka z barbarzyncami w mieście koło przełęczy , quest w mieście portowym, zadania od myśliwych, zadania od rolników. XDDDDDDDDDDDDDeeeee

[ Dodano: Sob 19 Gru, 2009 ]
;[

maps.jpg
Plik ściągnięto 65964 raz(y) 69.43 KB

_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Sob 19 Gru, 2009   


chciałem żeby było realistycznie XD ale po przeczytaniu nawet nawet ale chyba przed tym będę musiał zmienić silnik bo teraz robię to w GM hmm może jednak coś wymyślę jak nie to przejdę znów na blendera XD chociaż mam plan co do silnika :) ok fabuła jak na razie niezła .

Usunąłem screeny jeśli mi się uda zrobię filmik teraz robię do G3ZB patch 2.1 chyba nagram instalację .
_________________

 
 
 
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Sob 19 Gru, 2009   


Czyli się podoba ??? XD
Jak to będzie w grze będzie fajnie bo fabuła jest wciągająca XP
Nazwy i imiona jeszcze wymyśle .
Mapę masz.
Wszystko będzie ok.

[ Dodano: Sob 19 Gru, 2009 ]
:-> :-> :->
Aha Arttie zrób jeszcze bronie takie jak wielkie topory dla barbarzynców i zbroje takie z futer.
I te amulety 2 to takie będą
ten Rethona to będzie amulet potęgi a króla to amulet władzy.
A i ci rycerze co pójdą z tym kapłanem to jeden będzie się Hanz nazywał, inny rycerz to będzie Marcos,
a i nasza postać będzie się nazywać Artie xD
_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Sob 19 Gru, 2009   


hehe tak fabuła wypas zobaczymy jeszcze mam już nawet fajny GM - owy styl dialogów :)
_________________

 
 
 
Goran 
Moderator
POKER FACE


Pomógł: 1 raz
Posty: 136
Wysłany: Sob 19 Gru, 2009   


no to spoko tylko żeby nie było błędów
i ortograficznych też bo w grze ędzie dużo dialogów i czy masz program do łapania błędów ort. ???
i przecinik sie pisze zaraz po wyrazie a dobiero potem spacja. np. szedłem, do domu.
ale żeby też była grafika taka jak w G3. XD
wiem że taka nie będzie ale przynajminiej lepsza niż w G2 .
_________________
[img]http://www.img96.imageshack.us/img96/9128/tlo23.jpg
[/img]
 
 
 
Art22pl 
Programista


Języki: C++ GML PHP
Pomógł: 5 razy
Posty: 514
Wysłany: Sob 19 Gru, 2009   


ok :) co do grafy nie pomyliłeś się hehe jak bym zrobił jak w G3 t działało by tylko na 256 a co ze słabszymi PC .Więc musiałem trochę skroić ale i tak będzie w miarę .
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: